just us
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

just for every one cool

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» بياااااااااااااااااان هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
نكت مضحكة جدا ، ستخسر دموع الفرح اذا لم تدخل ! مع mondy Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 17, 2010 4:35 pm من طرف m&m

» اعلان هام
نكت مضحكة جدا ، ستخسر دموع الفرح اذا لم تدخل ! مع mondy Icon_minitimeالسبت أغسطس 14, 2010 9:51 pm من طرف بحر الاحزان

» عيد ميلاد مين
نكت مضحكة جدا ، ستخسر دموع الفرح اذا لم تدخل ! مع mondy Icon_minitimeالخميس يوليو 22, 2010 4:32 am من طرف Radwa gebreil

» انتو فين ياجماعة
نكت مضحكة جدا ، ستخسر دموع الفرح اذا لم تدخل ! مع mondy Icon_minitimeالخميس يوليو 22, 2010 4:28 am من طرف Radwa gebreil

» أحاديث قدسية (الالف)
نكت مضحكة جدا ، ستخسر دموع الفرح اذا لم تدخل ! مع mondy Icon_minitimeالأربعاء يوليو 21, 2010 9:37 pm من طرف betaaa

» يعني ايه كوكاكولا زيرو
نكت مضحكة جدا ، ستخسر دموع الفرح اذا لم تدخل ! مع mondy Icon_minitimeالأحد يوليو 18, 2010 2:42 am من طرف Radwa gebreil

» اعمال تسبب النور يوم القيامه
نكت مضحكة جدا ، ستخسر دموع الفرح اذا لم تدخل ! مع mondy Icon_minitimeالإثنين أبريل 26, 2010 12:44 am من طرف mohamed

» مصطلحات غريبة جدا جدا
نكت مضحكة جدا ، ستخسر دموع الفرح اذا لم تدخل ! مع mondy Icon_minitimeالإثنين مارس 29, 2010 6:39 pm من طرف زائر

» ازاي تعرف انك بتتفرج ع فيلم عربي قديم؟
نكت مضحكة جدا ، ستخسر دموع الفرح اذا لم تدخل ! مع mondy Icon_minitimeالإثنين مارس 29, 2010 6:36 pm من طرف زائر

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

نكت مضحكة جدا ، ستخسر دموع الفرح اذا لم تدخل ! مع mondy

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mohamed

mohamed

الأبراج الصينية : الثعبان

نكت مضحكة جدا ، ستخسر دموع الفرح اذا لم تدخل ! مع mondy Empty
مُساهمةموضوع: نكت مضحكة جدا ، ستخسر دموع الفرح اذا لم تدخل ! مع mondy   نكت مضحكة جدا ، ستخسر دموع الفرح اذا لم تدخل ! مع mondy Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 23, 2009 3:10 pm

نكت مضحكة جدا ، ستخسر دموع الفرح اذا لم تدخل ! مع ســـكره

--------------------------------------------------------------------------------

[grade="00008B FF6347 008000 4B0082"]
بســـــــــــــــــــم الله الرحمن الرحيم

الســـــــــــــــــلام عليكم يا حلوووين

نكت مضحكة جدا ، ستخسر دموع الفرح اذا لم تدخل !

هههههههههههههههههههههههههه

انتو ما تصدقو يعني ههههههههههههههههههه[/grade]

[grade="00008B FF6347 008000 4B0082"]شحاد بيحكي مع بنت سمينة كثير ودلوعة ، بيقول لها : أرجوك انا بقالي يومين ما كلتش لقمة خبز واحدة .
ردت البنت: أنا بحسدك يا عمو على إرادتك ، مين الدكتور اللي بتعمل عنده الريجيم الهايل ده ؟

واحد كسلان جداً بيقول لصاحبه : مش انا اشتغلت !
قال له : مبروك اشتغلت فين ؟
قال له : في مطبعة ، اقعد على الورق علشان ما يطرش .

بتقول الزوجة لزوجها : مبروك حنبقى ثلاثة فى البيت يا حسين .
الزوج حسين بسعادة : في حاجة جاية في الطريق ؟
قالت له : ايوه ،ماما جاية تعيش معانا على طول

واحد محشش قاعد مع اصحابه و بيحكيلهم: انا مرة طلعلي اسد و كان في ايدي كباية ميه رميتها عليه فهرب الاسد . رد عليه واحد من اللي قاعدين وقاله :صح انا طلع لي نفس الاسد ، ضربته كف على وجهه ايدي اتبلت بالميه.

واحد بخيل راح مع ابنه على سوبر ماركت، الولد جاب بسكويت وشوكولاطة وتشيبس ابوه بيقوله : ايه ده يا ابني ؟ قاله : بحبه يا بابا بحبه..
قاله : وماله ياحبيبي يلاّ بوسه ورجعه مكانه يا حبيبي انت!

ثلاثة مساطيل واحد بيقول للثاني : ولا يامحمد تعرف انا لو معايا فلوس ، كنت اشتريت نص الكرة الارضية . الثاني قال له : وأنا لو معايا فلوس كنت اشتريت النص الثاني . الثالث رد عليهم وقلهم :ومين قلكم انه انا حبيعلكم اصلا ؟

واحد مسطول بيقول لواحد مسطول :هو يوم الخميس يوافق24 ؟ قال له :لو ضغط عليه شوي اكيد حيوافق .

واحد مسطول بيفتح الثلاجة ، لقي الجيلي بيهتز ...قال له : متخفش انا جاي آخد العصير بس .

واحد احول بيعاكس بنتين حول بيقول : احلى وحدة فيكو البنت اللي فى النص.
ردت واحدة من البنتين عليه وقالت له : والله انتو شباب قليلين ادب.

واحد رخو كل يوم يمر عند البقال ويقول له : عمو عمو عندك تشيبس ..طيب اعطيني مصاصة . تاني يوم يمر كمان مرة ويقول له : عندك شوكولاطة طيب اعطيني لبان. كل يوم على هذا الحال. الرجل اتخنق منه راح يشتكي لأبوه ،قال له : ابنك كل يوم يمر ويتهبل علي . ابو الولد قال له : يا عمي الحاج عندك عصاية ؟قال له البقال: اه عندي قال الاب : طيب اضربه كف .

مرة واحد ماشي في جنازة مراته ، قاعد يضحك ، الناس سألوه : انت بتضحك على ايه ؟ قال لهم : انا صار لي 30 سنة متجوز هاي المرة ، وهاي اول مرة اعرف فيها هي رايحة فين.

طبيب بيطري متجوز طبيبة بيطرية بيقولها : حبيبتي انا بموت في دباديبك . قالت له : وأنا مقدرش ارفصلك طلب .

معلم لغة عربية قال : وقفت السيارة في المكان الممنوع ، ثم طلب من أحد التلاميذ أن يعرب كلمة السيارة ، فقال التلميذ: فاعل مرفوع بالونش .

معلم حساب سأل طالبا لو كان على أبوك دين 1000جنيه ومطلوب انه يسدده على 10 أقساط ، حيدفع كام جنيه في كل قسط؟
رد الولد : مش حيدفع ولا مليم .
فقال المعلم : اقعد يا ابني ده انت مش فاهم الدرس كويس...
فرد الولد : ده انت إللي مش فاهم بابا كويس يا أستاذ .

مرة واحد بيقولوا له :مرتك ماشية مع كهربائي المنطقة
.... قال لهم :ده ولا كهربائي ولا بيفهم حاجة في الكهربة

الابن:بتعمل ايه يا بابا؟
الاب:بكتب مكتوب لعمك.
الابن:هو انت بتعرف تكتب؟
الاب:يعني هو عمك اللي بيعرف يقرا ؟

ههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

لولولولولولولولولولوووووووووووووووو

شو رايكم

بعرف مش حلوووات ههههههههههههههههههههههه

تحيــــــــــــــ mondyــــــــــــــــــــاتي
http://www.elkomanda.com/vb
Marmora
Admin
Marmora

مُساهمةموضوع: رد: نكت مضحكة جدا ، ستخسر دموع الفرح اذا لم تدخل ! مع mondy   نكت مضحكة جدا ، ستخسر دموع الفرح اذا لم تدخل ! مع mondy Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 23, 2009 9:45 pm

هههههههههههههههههههههه

لالالا الى فى الاول حلوين
https://justus.yoo7.com
sherooooooooooo

sherooooooooooo

مُساهمةموضوع: رد: نكت مضحكة جدا ، ستخسر دموع الفرح اذا لم تدخل ! مع mondy   نكت مضحكة جدا ، ستخسر دموع الفرح اذا لم تدخل ! مع mondy Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 14, 2009 9:06 pm

ما تضحكيني معاكي يا مريم
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: نكت مضحكة جدا ، ستخسر دموع الفرح اذا لم تدخل ! مع mondy   نكت مضحكة جدا ، ستخسر دموع الفرح اذا لم تدخل ! مع mondy Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 15, 2009 7:40 pm

ندل واقف ف اتوبيس ضحك لبنت ضحكتلة غمزلها غمزتلة شاور لها تنزل نزلت راح قاعد مكانها Smile)))
sherooooooooooo

sherooooooooooo

مُساهمةموضوع: رد: نكت مضحكة جدا ، ستخسر دموع الفرح اذا لم تدخل ! مع mondy   نكت مضحكة جدا ، ستخسر دموع الفرح اذا لم تدخل ! مع mondy Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 15, 2009 10:52 pm

هههههههه حلوه يا رشا
mohamed

mohamed

مُساهمةموضوع: رد: نكت مضحكة جدا ، ستخسر دموع الفرح اذا لم تدخل ! مع mondy   نكت مضحكة جدا ، ستخسر دموع الفرح اذا لم تدخل ! مع mondy Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 16, 2009 8:10 pm

الواد كوكاكولا عرف ان الواد بيبسي بيعاكس اخته فانتا قاله انا سبورت عليك كتير عموما ليك سفن اب يترد عليه يا ابن الكانز

Basketball Basketball Basketball
http://www.elkomanda.com/vb

نكت مضحكة جدا ، ستخسر دموع الفرح اذا لم تدخل ! مع mondy
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكت مضحكة جدا جدا جدا
» شي غريب والاغرب انك لما تدخل هتعمل اية ؟
» اجمل لحظات عمرك
» اصعب 12 دقيقة في حياة الانسان
» كلام اليومين دول